Saab NewsSaab ForumSaab ClassifiedsSaab SpecificationsAbout UsSaab links

Saabing.com

Saab Discussion Boards
It is currently Tue Jul 17, 2018 12:45 am

All times are UTC - 5 hours

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Lektion # 3: Dette kunne blive meget værre!
PostPosted: Thu Sep 27, 2012 6:34 am 
Saabing Pioneer

Jeg ville aldrig minimere smerten ved at miste et kæledyr. Men en nat som vi talte om Zack og hvor meget vi savnede ham, min mand sagde noget, der virkelig slog hjem.

"At miste en hund er så forfærdeligt, men tænke på, hvordan folk skal føle, når deres barn mangler!" Vi har lige hørt i nyhederne om de stakkels forældre, hvis pige forsvandt på hendes senior klasse tur. Vi var begyndt at forstå, hvad det betød Canada Goose Danmark at have manglende lukning, til at acceptere, at vi aldrig kan vide, hvad der skete. Det virkede som en meget vanskelig ting for os, og dog, så trist, som vi var over Zack, ville det være så meget værre i tilfælde af et forsvundet barn. Og jeg virkelig begyndte at føle empati for andre, som havde et tab uden lukning på måder, jeg aldrig kunne have udgrundet før.

Lektion # 4: Du Never Stop Looking

Bare i denne uge, en ven fortalte mig, at hun så en hund kører ved siden af ​​vejen omkring 5 miles fra her-en hund, der lignede Zack. Han var en ældre Golden Retriever, hanhund, med grånende snude. Jeg ønsker af hele mit hjerte, hun ville have stoppet og løftede ham op, men hun sagde, at hun couldn't-hun tog hendes far til lægen og kunne bare ikke gøre det.

Så i dag befandt jeg mig i en nærliggende posthus, udstationering en løbeseddel om Zack igen, ogCanada Goose Jakke forklarer situationen for endnu et sympatisk postmester. I helsekostforretning, mødte jeg en dame, der endnu engang delte min smerte. Hun havde mistet et kæledyr abe i Brasilien. Hun sagde, at de spores ham for blokke og blokke-men sporet til sidst slap ved et busstoppested, og de så ham aldrig igen.

Det virker som en lille chance for at vi nogensinde vil finde Zack. Min mand har givet op, så jeg er den eneste leder. Men når jeg kaldte engang bekendt, der bor, hvor det gyldne blev observeret, hun bekræftede, at der rent faktisk havde været en ældre mandlig Golden Retriever i deres gård blot et par uger måned siden. Han var en stor mand, med en grånende snude - en meget flot hund, sagde hun. Jeg ved ikke, om den hund, eller andre dem ligesom ham, at jeg har savnet ved blot et par timer, er Zack. På nogle måder er livet nødt til at gå videre.

Vi har en ny hund nu, mix en gorgeous omstrejfende Golden Retriever / Saint Bernard, at nogen mente Billig Canada Goose kunne være Zack. De mennesker, der fandt ham, sagde han var også rart at tage til pund, men de allerede havde tre hunde. Vi faldt i kærlighed med ham med det samme, og han er nu en vigtig del af vores familie. Men et eller andet sted, dybt i mit hjerte, er der en speciel plads, at kun én grand "Elder Statesman" kan udfylde. Hvilket er grunden til, når nogen i nærheden, siger de så en smuk ældre mandlig gyldne vandrer omkring, jeg stadig gå på udkig efter Zack.

Profile E-mail  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC - 5 hours